Marketing
-
Geld verdienen met bloggen: 6 mogelijkheden
Steeds meer mensen willen op een laagdrempelige, flexibele manier hun geld kunnen verdienen. Dat kan op verschillende manier. Een nuttig instrument dat hiervoor gebruikt wordt is het schrijven van blogs. Geld verdienen met bloggen is heel goed mogelijk als je…
Lees meer » -
Online aanwezigheid: onmisbaar
Er zijn maar weinig mensen die online niet te vinden zijn. Bijna iedereen heeft wel een profiel op een social media platform, of staat met zijn of haar naam en/of foto op een website vermeld. Zelfs wie hier helemaal niet…
Lees meer » -
Waarom zou jij jouw online marketing moeten uitbesteden?
Heb jij moeite om klanten naar jouw website te trekken? Merk jij ook dat er onnodig veel tijd gaat zitten in de online marketing van jouw bedrijf en het minder oplevert dan gehoopt? Als dit bekend klinkt is de uitbesteding…
Lees meer » -
Ingewikkelde producten verkopen: hoe pak je dat goed aan?
Verkopen, dat is een vak apart. Ingewikkelde producten verkopen, die uit veel verschillende onderdelen bestaan en ook nog eens per klant moeten worden samengesteld, dat is bijna een kunst. Hoe bepaalt een verkoper samen met een klant wat deze precies…
Lees meer » -
Zo optimaliseer je de snelheid van je website
Tegenwoordig verwacht een gebruiker een snelle website, wanneer deze het online visitekaartje van je bedrijf bezoekt. Wanneer de website niet binnen enkele seconden op een muisbeweging van de bezoeker reageert, zal deze de website verlaten. Er zijn immers tal van…
Lees meer » -
Welke custom made stickers komen van pas voor jouw bedrijf?
Wanneer je een onderneming hebt, sla je allerlei artikelen in die van pas komen bij je bedrijfsprocessen en het promoten van je bedrijf. Je laat visitekaartjes maken, brochures of flyers drukken en zorgt mogelijk zelfs voor papier en enveloppen met…
Lees meer » -
Wat is SEO? Een simpele uitleg
Je hebt vast wel eens gehoord van de term ‘SEO’. Misschien wil je je hierin verdiepen omdat je gehoord hebt dat het handig kan zijn voor jouw bedrijf, of ben je gewoon benieuwd naar de dingen die je kunt doen…
Lees meer » -
Branding en kledinglabels
Tegenwoordig vormt branding een belangrijk onderdeel van een marketingstrategie. Niet alleen de grote bedrijven maken er gebruik van, ook voor kleine, eigen ondernemingen, is het belangrijk om je te onderscheiden. Een substantieel deel van het marketingbudget wordt dan ook vaak…
Lees meer » -
Google update: nieuwe linkattributen gaan live op 1 maart
In september 2019 kwam Google met de aankondiging van een ‘schokkende’ update: per 1 maart 2020 gaat de link met het nofollow attribuut veranderen. De huidige rel=”nofollow” – het attribuut dat werd meegegeven aan een (betaalde) uitgaande link – krijgt…
Lees meer » -
De voordelen van traditioneel print drukwerk
Waar veel bedrijven tegenwoordig massief investeren in de online marketing, lijkt de traditionele marketing wat achterwege te blijven. En dat maakt het een geweldig moment om juist in het traditionele drukwerk te investeren. Waarom en wat de voordelen hiervan zijn,…
Lees meer »