Marketing
-
Branding of performance marketing?!
Het afgelopen jaar is er bijna 800 miljard dollar aan digitale advertenties uitgegeven. En de verwachting is dat het alleen maar zal blijven groeien. Het wordt toegankelijker, makkelijker en geautomatiseerd. En bij elk gesprek met een marketeer, team of ondernemer…
Lees meer » -
Hoe vind je een passende marketingpartner voor je bedrijf?
Veel bedrijven hebben marketing nodig om van de grond te kunnen komen én te kunnen groeien. Het publiek vind je immers niet automatisch, en daarnaast wil je natuurlijk ook zelf graag aan de knoppen zitten wat betreft het imago van…
Lees meer » -
Waarom kun je je SEA het beste uitbesteden aan professionals?
SEA (Search Engine Advertising) is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het gaat om betaalde zoekmachine advertenties, zoals de populaire Google Ads. Hoewel het mogelijk is om zelf SEA-campagnes op te zetten en te beheren, kun je je afvragen of…
Lees meer » -
De voordelen van bedrukte bidons
Bedrukte bidons zijn een geweldige manier om jouw bedrijf te promoten, de naamsbekendheid te vergroten en waardering te tonen aan jouw klanten. Of het nu voor jouw werknemers, klanten of zelfs gemeenschapsevenementen is, bedrukte bidons maken zeker indruk. Laten we…
Lees meer » -
De belangrijkste kenmerken van een succesvol online marketingbureau voor B2B-bedrijven
Belangrijke kenmerken van een succesvol online marketingbureau voor B2B bedrijven, zijn een gedegen kennis van de markt, een goed begrip van de technologieën die worden gebruikt voor marketing en een sterk inzicht in de specifieke behoeften van elke klant. Vijf…
Lees meer » -
Alles wat je moet weten over conversies:
Als je een website hebt, is het belangrijk om te weten hoeveel bezoekers daadwerkelijk tot actie overgaan. Dit wordt ook wel een conversie genoemd. Een conversie kan bijvoorbeeld het aanvragen van een offerte zijn, het invullen van een contactformulier of…
Lees meer » -
Social media in jouw voordeel gebruiken
De rol van social media in de maatschappij is groter dan ooit. Het is wel heel fijn om daar dus ook je voordeel mee te doen als ondernemer. Je kan het namelijk op allerlei manieren gebruiken. Het is dan natuurlijk…
Lees meer » -
Drie tips voor het vergroten van het online bereik van jouw bedrijf
Heb je een eigen bedrijf? Dan wil je natuurlijk zoveel mogelijk mensen bereiken. Dit kan je zowel online als offline doen. Tegenwoordig wordt het steeds belangrijker om online vindbaar te zijn. Mensen bestellen steeds meer producten online en gaan daardoor…
Lees meer » -
3 tips om linkbuilding goed in te zetten
Over linkbuilding is er tegenwoordig veel te doen in de marketingwereld. Google heeft zelf aangegeven dat backlinks een belangrijke factor spelen in de ranking van een site. Dit zou zelfs tot de top drie ranking factoren behoren. Dat is eigenlijk…
Lees meer » -
Online marketing en de ROAS: dit moet je hierover weten
Wie zich verdiept in de wereld van online marketing zal vroeg of laat met het begrip ROAS te maken krijgen. Dit is een belangrijke KPI’s die binnen de online marketing wordt toegepast. Het wordt onder andere gebruikt om Google Ads-campagnes…
Lees meer »