Retail
-
Tips voor het organiseren van een roldeurkast
Roldeurkasten zijn een populaire keuze voor opslag in kantoorruimtes. Ze zijn efficiënt en bieden voldoende ruimte voor documenten, mappen en andere kantoorbenodigdheden. Om je roldeurkast optimaal te benutten, is het belangrijk om deze goed te organiseren. Een goed georganiseerde roldeurkast…
Lees meer » -
Snel een pop-up store starten? Dé tips!
Iets wat we de afgelopen jaren steeds vaker voorbij horen komen is de term ‘pop-up store’. Dit is een winkel die tijdelijk wordt geopend door een bedrijf en daarna ook weer verdwijnt. Dat verdwijnen is dus niet omdat het niet…
Lees meer » -
Dit zijn de populairste verpakkingsmogelijkheden voor webshops
Ben je van plan om een webshop te gaan starten? Dan zul je al in een vroeg stadium moeten gaan nadenken hoe je je items gaat verpakken om te versturen. Je wilt er immers alles voor doen om je goederen…
Lees meer » -
Ingewikkelde producten verkopen: hoe pak je dat goed aan?
Verkopen, dat is een vak apart. Ingewikkelde producten verkopen, die uit veel verschillende onderdelen bestaan en ook nog eens per klant moeten worden samengesteld, dat is bijna een kunst. Hoe bepaalt een verkoper samen met een klant wat deze precies…
Lees meer » -
Wat is het verschil tussen direct thermal en thermal transfer etikettenprinters?
Het gebruik van etiketten is op kantoor vaak onmisbaar. Snel een grote mailing verzorgen, mededelingen op de werkvloer plaatsen of producten etiketteren; het zijn zomaar een paar kleine voorbeelden. Ook etikettenprinters worden veel gebruikt en nemen u veel werk uit…
Lees meer »